جوانان آریایی

در تصاویر حکاکی شده بر سنگ های تخت جمشید،
هیچکس عصبانی نیست!
هیچکس سوار اسب نیست!
هیچکس را در حال تعظیم نمیبینید!
در بین این صدها پیکر تراشیده حتی یک تصویر برهنه وجود ندارد!
اینها اصالت ما هستند:
مهربانی، خوشرویی، قدرت، احترام، ادب، نجابت 



نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت22:54---25 شهريور 1391
سلام

او اینکه خیلی خیلی ممنونم که بهم سر زدی

دوم اینکه اعتراف خیلی باحالی بود ببخشید ولی نتونستم نخندم یه دو سه دقیقه ای داشتم بهت میخندیدم

سوم اینکه خواهش مینکم قابلی نداشت بعدشم من که گفتم با این قسمت کاری نداشته باشین هرکی خربزه بخوره پای لرزشم باید بشینه

چهارم اینکه بازم ممنون بهم سر زدی و بازم بیا پاسخ: وبت خیلی باحاله توی هر سه تا وبم لینکت کردم


alireza
ساعت11:18---9 مرداد 1391
سلام رفیق. من دادم تا برای سایتم(سایت تاریخی هدیش) یه بنر جدید بسازند اخه لوگوی قبلی که تو سایتتون هست بسیار ساده و مسخره است. از شما عاجزانه درخواست میکنیم که لوگوی قبلی رو بردارید و این بنر جدید رو جاش بگذارید جون من تو رو خدا این کار رو بکنید واسه حفظ تاریخ این وطن کدش تو سایت هم هست اما من هم براتون میگذارم
سایت تاریخی هدیش


alireza
ساعت15:17---6 مرداد 1391
سلام سایتت جالب و با حاله. من مدیر سایت تاریخی هدیش بزرگترین و کامل ترین سایت تاریخی در ایران هستم خوشحال میشوم اگه به سایت ما سری بزنی و نظر خودت رو حتما بگی و عضو سایت بشی عضویت شما افتخاری برای اعضای سایت هست من را لینک کنید من هم شما را لینک میکنم .راستی یک لوگوی بسیار ساده برای سایتم طراحی کردم لطفا اون رو توی سایتت قرار بده خواهشمیکنم لوگو رو بگذارید ممنونم برو تو سایت ستون سمت چپ یک عکس از داریوش بزرگ است و کد هم زیر ان هست خواهش میکنم لوگوی ما را قرار دهید ممنونم. من قبلا تو رو لینک کردم تو هم منو لینک کردی حالا برای کمک به این وطن جون من لطفا لوگوی ما رو بگذار تو سایتت ممنونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : آتنا اكبريها در تاريخ سه شنبه 3 مرداد 1398برچسب:,
استخاره آنلاین
دوستان من
  1. هديش
  2. عاشقانه
  3. هرگز نخواب كوروش
  4. يا حسين
  5. ===تنها درخت جزيره===
  6. عشق کلاسیک
  7. pure love
  8. تنهايي
  9. دختركي به نام سحر
  10. صفای اشک وفای غم
  11. خدايا سكوتم را ميشنوي
  12. به ياد قطره هاي باران
  13. love me
  14. همه چيز در جوجكيا
  15. صرفا جهت خنده
  16. ردیاب ماشین
  17. جلوپنجره اریو
  18. اریو زوتی z300
  19. جلو پنجره ایکس 60

  20. تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عجيب ولي واقعي و آدرس atina.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوندهای روزانه
آرشیو سایت
سایر امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 594
بازدید کل : 69040
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1




قالب وبلاگ
فال حافظ
بازی آنلاین